10 Nisan 2011 Pazar

Yaşantım arkadaşa yaptırılmış damar & pop karışık mp3 Cd'si olarak geçmekte..

   Madem bir blok açtık devamını getirmek için başlanılan bir yazı.Bu blogda içimde ne var ne yok dökücem ,beğenmeyip silicem ,eski manitalarımı çekiştiricem hatta aldattığım kızların seceresini bile dökebilirim buralara.Ama bu Esas Çocuğun çocukluktan başlayan hayatını anlatmaya başlıyacağız.Boşunamı yazdık Kitap tadında blogger diye.Ben zaten biraz tahlilsizlikle başlamışım hayata.Anne karnından çıkışım bile bir olay düşünün.Böyle kötü bir dünyaya geldin anne karnından çıkmışsın insan bir ağlar ,ben böyle nereye geldim yea diye söylenir dimi.Bende hiç tık yok arkadaş.Ne saf ne temiz birisi olduğumu o zamanlardan karar vermiştim zaten ben.Ağlıyamamanın verdiği hüzünle anne kucağına yatırılmışım.Ailem tabi üzülmüş bu duruma kim üzülmez ki.İlk 6 ay ağlayamamın sebebini hiç bilmem ama daha sonra hayatımda bu 6 ayın acısını baya çıkardım ağladım ,sızladım ,vurdum kendimi aşklardan aşklara...

   Hayata gelir gelmez sevinçle hüzün karışıklılığında insanlara yaşattığım duygulardanmıdır nedir bu yaşantım arkadaşa yaptırılmış üstünde damarla pop karışık bir mp3 Cd si olarak geçmekte.Düşünsene kişilik Müslüm Gürses ,Serdar Ortaç arasında gidip geliyor.Allah düşmanımın başına vermesin valla.Büyük düşünüyodum ama hiç kutuma gidemiyordum.Yandaki yakınlardan biri kutunda küçük var sen Hamdi Beyin teklifini kabul et dermişçesine kader önüme çıkar mani olurdu yaşamıma.O yüzdenmidir herşeyin yarım kalması , evet o yüzdendir alttan alttan dürtmesi ,kanına yavaşça girmesi ve en kötüsü ikna etmesi.Bok var amk bırak bir hayatı yaşayayım dimi ama bırakmaz illa alnında ne yazıyorsa o.

   Şimdi üstteki resim ne alaka diyen insan bu blogger kitap tadında ,aşk tadında ,sizden ,bizden ,ondan biri.Hayatımı çizsem resim olurdu , benden önce çizmemişler resmen fotoğrafını çekmişler amk. Bu blog küçük olduğu halde büyük düşünenlere gelsin...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder